Arthur och Julklappsruschen

 
Lillebror och jag har nu kraschat i soffan för att titta på en film. Jag kollade runt på Netflix då jag vill se någonting juligt och hittade Arthur och Julklappsruschen. En roligt barnfilm och Lillebror hade kudden nära till hands några gånger då det blev lite spännande.
 
Igår kväll kände jag för första gången att smärtan börjar avta lite. Jag vet inte om det beror på att jag har gått upp i styrka på mina tabletter eller för att diskbråcket börjar bli bättre. När jag skulle gå och lägga mig tänkte jag skippa de starka tabletterna för att se om det funkar ändå men det gick inte.
 
Sedan tar det hela tre timmar innan de börjar verka på riktigt och det blev sent innan jag äntligen somnade. På morgonen idag har det varit ok och nu när maken och Pyret är på kalas på laserdome tänkte jag att jag skulle försöka hjälpa till lite här hemma nu när jag känner mig bättre.
 
Jag och kryckan började ta oss fram i lägenheten för att stoppa in barnens kläder (som maken tvättat och vikt) i garderoberna. Lillebrors kläder gick bra men efter att jag fixat Pyrets fick jag lite panik för det gjorde så ont i benet. Det var bara att lägga sig ner på golvet som en liten boll.
 
Nu börjar jag inse att jag har mindre smärta än tidigare om jag sitter still men den är tillbaka precis som tidigare om jag gör någonting.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0