Papricaloppet

 
På förmiddagen idag var det dags för barnen att springa Papricaloppet. Det är ICA som anordnar och IFK Lidingö Friidrott där Pyret tränar är med och hjälper till.
 
 
Vi började med ansiktsmålning där båda barnen valde eldsprutande drakar som blev så otroligt fina. Jag blev lite sugen på att börja måla jag också och tjejen som målade sa att jag ska köpa färg i USA då färgen här hemma tydligen inte har tillräckligt bra pigment i sig. Det kanske blir en till sak att lägga till saker att köpa i USA om några veckor.
 
 
 
Sedan blev det hoppborg och uppvärmning. Jag sprang 800 m med Lillebror och Pyret körde 1,6 km. När alla var klara tog familjen bilen hem och jag sprang 7 km då det gäller att komma i form inför tävlingen i New York. Jag satsar inte på någont supertid men jag vill kunna ta mig runt utan och storkna så att jag kan njuta av omgivningen i Central Park och hela jippot runt tävlingen.
 
 
Idag gick det mycket bättre att springa och jag tror det beror på att min allergi börjar bli lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0