Goodiebag från BR leksaker

 
Det har öppnat en ny BR leksaker butik på Drottninggatan i Stockholm som är den störta BR butiken i norden. Då den ligger precis bredvid jobbet gick jag in på lunchen i fredags för att köpa Lego till ett kalas som Lillebror ska på i morgon. Som öppningserbjudande har de 25% rabatt på allt Lego (fram till i morgon tror jag) så det var en glad överraskning.
 
 
När jag sedan betalade mitt Lego fick jag en gigantisk goodiebag med mängder av leksaker och andra bra ha saker. Det var Lego, tandborstar, tandkräm, fotbollskort, pennor och andra leksaker. Barnen trodde nästan att det var julafton när jag hällde ut hela påsen på vardagsrumsgolvet när jag kom hem från jobbet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

oj vilken rolig goodiebag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0