Blå lackskor

 
När garderoben rensades i helgen (hälften plockades bort och ska skänkas iväg) dök det upp några nya favoriter. Mina blå lackskor från högl har jag bara använt några få gånger sedan jag köpte dem för drygt tio år sedan och nu är de helt plötsligt mina nya favoriter. Jag har fått många fina komplimanger för dem under de senaste dagarna.
 
Min kompis blev nästan upprörd på mig när hon såg hur många fina klädesplagg jag har men som jag aldrig använder. Nu är det mer ordning och reda i garderoben och allt är struket eller ihopvikt. Hon hjälpte mig även att ta bilder på olika outfits och nu känns det helt plötsligt roligt att välja ut vad jag ska ha på mig.
 
Jag önskar att alla skulle kunna få en kompisrensning då och då vilket är otroligt uppfriskande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0