Supersköna ballerinor

 
När jag var i Mall of Scandinavia gick jag in på en skobutik och strosade runt lite. Min kompis som var med köper nästan inga andra skor än Rockport och därför drog vi oss till den avdelningen i butiken. Det har gått mig helt förbi att Rockport har en del skor (både högklackat, ballerina och stövletter) där innersulan är specialgjord med mjuka kuddar på olika ställen för att det ska vara riktigt skönt att gå i skorna en hel dag.
 
Det heter Total Motion och när jag åker till New York ska jag se om jag kan få tag på några för ett lite bättre pris än här hemma. Ett par högklackade skulle inte heller sitta fel med tanke på att fötterna i just denna typ av sko brukar må lite sådär.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0