Mall of Scandinavia

 
Mall of Scandinavia ligger lite fel för att jag ska åka dit ofta och dessutom jobbar jag mitt inne i stan och har många affärer runt knuten. Däremot är jag och min kompis (som jag åkte dit med) riktiga inredningsnördar och vi älskar att strosa runt i inredningsbutiker.
 
 
Då är Mall of Scandinavia super då det där finns både Habitat (min personliga favorit), Room, Zara Home, H&M Home, Royal Design och Illums Bolighus. När vi gått igenom alla affärer tog vi oss in till stan och efter en lunch på The crooked leg gick vi genom stan och slank in i Mood Gallerian för att gå in på Posh Living. Det blev även en tur till Scandinavian Photo som har flyttat in på Sveavägen. Där testade vi några favoritkameror då vi båda är inne på att byta upp oss till nya kamerahus.
 
 
Min favorit just nu är Nikon D750 och min kompis sneglar åt en Nikon D500. De kostar en hel del så det gäller att göra ett bra val. Idag har jag en Nikon D80 och jag behöver en som är snabbare och som tar bättre bilder när det är dåligt ljus. Problemet om jag köper en D750 är att jag inte kan använda alla mina objektiv vilket gör att det ännu dyrare än att bara köpa kamerahuset.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0