Fina presentpåsar till påsk

 
Nu börjar påsken närma sig och jag har för en gångs skull varit ute i god tid när det gäller att hitta fina presentpåsar till maken och barnens presenter. Påsarna hittade jag på Lagerhaus och den stora innehåller nu makens present. De små påsarna ska barnen få med lite godsaker i.
 
 
De fina äggen hittade jag på Gateau. Det är riktiga äggskal som man rengjort och sedan fyllt med choklad. Det bästa är att chokladen inte innehåller mjölkprotein vilket gör att även Lillebror kan äta dem. Det roliga är att ägget skalas precis som ett riktigt ägg och jag funderar på om jag ska ge det till barnen till frukost och säga att de är kokta ägg. När de sedan skalar dem kommer förhoppningsvis ett stort julbel att höras.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0