New York



Tyvärr har det varit lite teknikstrul och därför har jag inte kunnat visa några bilder. Å andra sidan har jag knappt fotat då schemat har varit fullspäckat. Problemet är inte löst och troligtvis får jag börja lägga upp bilder när jag kommer hem.

Igår började vi med att springa ett lopp i Central Park och sedan blev det shopping för hela slanten. På kvällen blev det middag på en restaurang i en gammal kyrka.

Efter det åkte vi till The Press Lounge som ligger uppe på Ink 48. Det är en helt fantastisk Roof top bar med jättefin utsikt (bilden ovan har jag tagit från terrassen). Det var fullt med folk och en trevlig stämning men tyvärr var deras drinkar ruskigt äckliga.

Nu ligger vi och slappar i sängen efter att vi ätit middag på ett suveränt hamburgerställe som jag ska berätta mer om senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0