Att lägga nät

 
Vilket härligt väder vi har haft idag. Killarna har gått lös på en stor grushög vi har här på gården som ska tas bort och jag har räddat smultron som växer i högen och som jag sedan planterat i blomlådor.
 
 
Igår var jag, pappa och tjejerna ute i båten för att lägga nät och när vi tog upp dem idag blev det totalt 20 fiskar (abborre, harr och sik). Tjejerna hängde med min pappa hem för att se när han rensade dem.
 
 
Barnen har hoppat studsmatta och lekt på tomten samt spelat spel inne när värmen blivit för mycket. På eftermiddagen gick vi till stranden för att bada och nu är det middag och bastu på agendan.
 
 
Imorgon ska vi på utflykt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0