Vårskor till barnen

 
Med tanke på vädret börjar jag verkligen längta till våren. Efter en liten genomgång av barnens vårskor har jag insett att de i stort sett har vuxit ur allt de har. Det gäller att ligga ett steg före då det ser ut att kunna gå undan vädermässigt och helt plötsligt är det inte läge för dem att gå ute med vinterskorna.
 
 
Min favorit när det behöver köpas skor, stövlar, regnkläder, och vinterkläder till barnen är att handla på XXL. De har de vanliga märkena som jag tycker är bra (Didriksons, Nike, Viking m.m) men med helt fantastiska priser. Speciellt när de har olika annonsvaror till superpriser bruka jag passa på.
 
 
Förra veckan köpte vi Nike skor för barnen för 249 kr. Den här veckan har de en gymnastiksko från Adidas för 199 kr. En av deras butiker ligger i närheten av mitt jobb så det är alltid enkelt att ta en promenad förbi på lunchen men maken brukar beställa på nätet.

Kommentarer
Postat av: Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0