Rituals imagine

 
När det är kallt och torrt ute som nu under vintern går det åt mycket handkräm både hemma och på jobbet. Jag tycker inte om känslan när händerna är torra och sträva och därför nappade jag när en kompis berättade att Åhléns i Stockholm har rabatt på tvål och händkräm i serien Imagine från Rituals.
 
 
Antingen kan man köpa dessa båda för 115 kr eller båda tillsammans med en bricka för 165 kr. Brickan har små plastpluppar under så att underlaget inte skrapas och det är toppen då jag nu har ställt min i badrummet. Perfekt att kunna smörja in sig direkt efter att man tvättat och torkat händerna.
 
Rabatten som är på 50% gäller t.o.m söndag.

Kommentarer
Postat av: Veronica Wallgren

Så snyggt! Borde jag kanske köpa :)

2016-02-26 @ 22:35:28
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0