New York Mini 10K 11 juni 2016

 
Bild från www.nyrr.org
 
Nu har anmälan till New York Mini 10K i New York öppnat. Jag och min kompis anmälde oss fort som sjutton så att det inte skulle bli fullbokat. Den 9 juni åker vi till New York och den 11 juni ska vi springa 1 mil i Central Park.
 
Det ska verkligen bli häftigt men jag inser att det är dags att börja träna. Jag har inte sprungit en mil sedan i augusti förra året men varken jag eller min kompis satsar på en bra tid utan ska passa på att njuta av omgivningen under tävlingen. I vanliga fall jagar jag en bra tid men det slutar alltid med att jag inte längre tycker att det är kul att springa.
 
Hela vår New York resa har vi bestämt oss för att den går ut på att njuta. Både av staden, löpningen, drinkarna, maten och shoppingen. Det är inte klokt vad jag längtar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0