Att börja läsa igen

 
Slutet på den här veckan har inte varit någon höjdare då jag måste ha fått någon magbacill som började visa sig i torsdags morse. Jag kom i alla fall till jobbet och det var lugnt fram till eftermiddagen då det satte fart på allvar. Det var bara att ta sig hem och krypa ner i sängen.
 
På fredagen var det ok till dess jag skulle hämta barnen på skola och dagis. Det konstiga är att det är bra i flera timmar och sedan blir det akut och det känns som om någon skär mig i magen. Nåja, idag har det varit lite bättre och om jag har tur kan jag följa med resten av familjen på museum i morgon.
 
När jag nu har legat i sängen har jag under vakna stunder börjat läsa Per Holknekts bok 1960-2014. Jag har inte haft så bra koll på honom förutom att han startade Odd Molly och var otrogen mot Lena Philipsson när de var gifta. När jag nu läser boken inser jag att han har haft ett helt galet liv och det är ett under att han inte har dött för länge sedan. Även om jag inte är klar ännu tycker jag att det är en riktigt bra bok och det ska bli spännande att se vad som händer under de sidor som jag har kvar.
 
 
Inser när jag titta på bilden ovan att det är dags att köpa nya sängbord då mina saker inte får plats. Tyvärr kan vi inte köpa den "vanliga" storleken 40x40 cm då vi har en garderobsvägg på makens sida som vi måste komma in i och det är lite svårt att hitta mindre varianter som är fina.

Kommentarer
Postat av: Bimbosessan.blogg.se

Hej!
Var inte det han som var med i BB första året? Är boken en självbiografi?

Svar: Jo det stämmer, hade ingen aning om det men han skriver en del om BB i boken. Det är en självbiografi.
Jag

2016-02-21 @ 00:06:52
URL: http://bimbosessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0