Vänllighet smittar av sig

 
Idag var första besöket till min fyisoterpeut efter operationen och då hon har hjälpt mig så mycket och faktiskt fått fram mig i kön för operation har jag beställt en fantastisk hallon- och marängtårta från Gateau som hon fick idag.
 
 
Jag var ensam i butiken när jag skulle hämta den och jag började prata med en av de anställda gällande tårtan om vem som skulle få tårtan och varför. Jag berättade även att jag bestämt mig för att vara vänligare mot människor och att faktiskt visa för dem att jag uppskattar det de gör.
 
Hon blev alldeles tagen av vad jag sa och skickade med en saffranskringla till mig som jag fick bara sådär. Det är härligt när vänlighet smittar av sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0