Lägg julklapparna i en fin påse

 
När jag har många saker som ska in i samma paket brukar jag tycka att det är lättare att lägga allt i en fin påse. De flesta köper jag på Lagerhaus då deras är både fina och har ett bra pris.
 
I år ska Pyret få Fimolera och en mängd olika tillbehör till det och då tog jag fram en påse jag köpte förra året och nu får alla saker plats tillsammans. Det hade varit ett litet elände att få till ett snyggt paket speciellt med tanke på att jag inte har någon kartong att lägga allt i.
 
När allt ligger i påsen brukar jag knyta ihop handtagen med små snören nere mot påsen för då går det inte att se ner i påsen vilket skulle avslöja allt fint som finns i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0