Ta in hösten

 
Jag är verkligen inte en höst- och vinterperson utan trivs bäst när det är vår och sommar. Tyvärr är det ju svårt att undvika vissa säsonger i det här landet så det är bara att försöka gilla läget.
 
Idag har det regnat och varit lite kyligare men det verkar som om sommaren gör ett besök lite senare i veckan.
 
 
När Lillebror varit hos frisören i lördags tog vi en promenad genom skogen på vägen hem och plockade ihop lite saker som får mig att tänka på hösten. Jag gillar verkligen när ekollonen är gröna och inte har blivit bruna och hårda.
 
En liten del av hösten har alltså fått flytta in men mer än så blir det inte just nu. Jag låtsas fortfarande att det är sommar ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0