Shopping i New York

 
Jag har ju helt glömt bort att visa vad jag shoppade i New York i juni. Det var ganska dyrt att handla inne i själva stan och det bästa min kompis och jag gjorde var att åka till Woodbury Outlet Mall.
 
Vi åkte dit redan dagen efter att vi kom dit så att vi skulle kunna shoppa ordentligt och sedan komplettera vissa saker på Manhattan.
 
Vi beställde bussbiljetter redan från Sverige och tog bussen tidigt på morgonen (vi var ju ändå jetlagade och vaknade vid 5 på morgonen). Vi skakade lite på huvudet åt Japanerna som hade med sig tomma resväskor i bussen men på väg hem igen insåg vi att det är en genial idé istället för att sitta intryckt i bussen med tjugo kassar var.
 
Överlag var det en bra outlet med många olika märken. Vi hade redan innan besöket skrivit ut en karta och tittat på vilka affärer vi ville gå in i. Träningskläder är alltid billigt att köpa på outlets i USA. När vi var där skulle GEOX stänga och därför var det 70% rabatt på allt i butiken. Jag köpte skor både till mig och till barnen som nästan var gratis.
 
 
 
 
Det var även 60% rabatt på allt i Michael Kors butik och där blev det lite saker som jag faktiskt inte har fotat ännu så de får jag visa vid ett senare tillfälle.
 
 
Givetvis blev det hoodtröjor till mig och barnen från GAP.
 
 
Mjukisbyxor från GAP, Hoodie från Puma och mjukisbyxor från Under Armour.
 
 
Top från H&M (inte från outleten) och kort kjol från Banana Republic. Brukar inte köpa svenska märken men det blev lite panik då jag åkte dit med tom resväska och hade ingenting att ta på mig när vi skulle ut på kvällen.
 
 
Toppar från Uniqlo vilket jag inte köpte på outleten.
 
 
Basketkläder till Lillebror.
 
 
Star Wars tröja från Disney och träningsbyxor till Pyret från Under Armour.
 
 
Jättefin och mjuk klänning till Pyret från Tommy Hilfiger.
 
 
Skor från Nine West för 200 kr. Helt galet billigt.
 
 
Nya löparskor från Asics för 550 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0