Ny vas

 
Dagarna har gått i ett och vi åkte från Jämtland i torsdags för att stanna i Sundsvall på vägen och bada på Himlabadet. Efter hotellfrukosten på fredagen åkte vi hem till Lidingö och sedan hade vi några timmar (och tre timmars sömn) innan vi klockan fyra på morgonen åkte ut till Arlanda.
 
Idag har vi kommit till Österrike och jag ska visa mer om det sedan.
 
När vi kom hem igår hämtade jag ett antal paket och i ett av dem låg vasen Capri från Ellos. Den är riktigt stor (16 cm hög och 22 i omkrets) och kommer att göras sig toppen i vårt vardagsrum. Hade inte tid att köpa blommor till den och för den delen hinner vi inte njuta av dem då vi inte är hemma.
 
Nu är det 50% rabatt på reapriset vilket gör den till ett riktigt kap.

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0