Börjar luta åt höst

 
Jag kan villigt erkänna att det inte var superkul att komma hem i måndags kväll från ett soligt och 28 grader varmt Munchen. Här är det kallt och regnigt och jag önskar att vi hade fått några veckor till med värme.
 
 
Igår tog jag mig till outletbutiken på Gärdet för att titta på lite kläder och skor. De har olika företag som kommer dit och säljer ut sina saker till mycket reducerade priser.
 
 
Jag hittade inte det jag var ute efter med däremot hade de många olika typer av jackor från SNOOT till kanonpriser. Visst, de är dyra även på rea men jag kunde inte låta bli när jag förälskade mig i deras Ladies Bologna Jacket.
 
Sedan tidigare har jag en stor, tjock dunjacka som är otroligt otymplig och denna blir toppen att ha i stan. Inte illa att jag fick den till 62% rabatt. Gällande färgen är det bild ett som visar den mest som den är i verkligheten. Nu är det nästan så att jag önskar mig ordentligt med både kyla och snö i vinter men bara nästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0