Att längta tillbaka

 
I veckan var jag ute med min kompis (vi som åkte till New York tillsammans) och vi satt utomhus på en restaurang i Gamla Stan och bara njöt av den fantastiska sommarkvällen.
 
Vi prata en del om vår resa och vi längtar båda tillbaka och börjar så smått planera för nästa resa. För min egen del är det nog inte så att jag bara längtar till New York utan jag längtar nog mer efter hur skönt det var att vara iväg.
 
Vi hade inte någon jätteplan utan bestämde på kvällen vad vi ville göra dagen efter och vi gjorde det som föll oss in. Snacka om att lämna mammalivet hemma och bara få tid för en själv vilket jag tror är väldigt viktigt att få ibland, i alla fall för min egen del.
 
Troligtvis går nästa resa till Österrike i juni nästa år och det kommer att blir super. Lite som en road trip med vandring. Dessutom håller hotellet som vi brukar bo på att bygga om poolområdet med spa och wellness. Kan tänka mig att det kommer att bli en del häng där för vår del när vi åker ner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0