Armbands- och klockhängare

 
Jag har börjat rensa bland mina kläder i garderoben och insåg även att mina armband, halsband och klockor ligger hoptryckta i en ask. Så fort jag ska ta fram någon av dem trasslar de ihop sig vilket inte är någon höjdare och snart är jag rädd för att någon av dem går sönder.
 
 
Därför beställde jag en armbands- och klockhängare hos JFR (den finns också i två våningar med två rullar). Nu har jag börjat sätta dit saker från asken och det är fantastiskt vilken ordning det blir. Enkelt att hitta saker och nu är det bara några till som ska sättas dit.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Smart!

2016-04-16 @ 20:47:27
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0