Soft Goat

 
Nu är vi inne på femte dagen med sjuka barn. Lillebror kunde gå tillbaka till dagis redan igår men Pyret har fortfarande feber och får stanna hemma. Ikväll får vi sällskap av kompisar från Sundsvall som kommer på middag men de är förvarnade att febern fortfarande härjar. Pyret är hur pigg som helst trots att febern ligger på stadiga 37,7 grader.
 
 
Igår fick jag min julklapp av maken. Ja, inte årets utan förra årets. Jag skulle nämligen få en polotröja i cashmere från Soft Goat men den var slut i lager och har inte kommit in förrän nu. Kommer att sitta som en smäck till snygga långbyxor och även till min mockakjol.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset! Tittade snabbt in på deras hemsida och hittade massor fina saker!

2015-09-05 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0