Planering inför New York

 
Idag skulle Pyret på kalas inne i stan på förmiddagen och jag åkte dit med henne och en klasskompis för att sedan ta en promenad i solskenet till en kompis där vi hade en planeringsdag inför vår resa till New York.
 
 
Min kompis hade köpt hem suveränt goda bullar från Fabrique och sedan blev det lunch från Ciao Ciao due. Där åt vi bl.a. en pizza med kyckling, färska champinjoner, ruccola och vitlökssås. Det var en av de godaste pizzorna jag har ätit på länge. Sedan blev jag bjuden på te i jättefina glaskoppar vilket kändes väldigt lyxigt.
 
Nu har vi i alla fall bestämt var vi ska bo och vi började även titta på lite restauranger. Det tråkiga är att vi inte ska åka förrän i juni. Vi vill åka NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0