Juletiketter

 
För bara någon vecka sedan var affärerna fyllda med halloweenprylar och nu är det julsaker som gäller. Det går inte att röra sig på stan utan att inse att det börjar närma sig. Känns dock lite konstigt med tanke på att det är tio grader varmt på dagarna och det är nästan omöjligt att tro att snön kommer att komma i år.
 
De första julklapparna är faktiskt inköpta då maken passade på att shoppa lite när han var i USA. Jag lovar att Lillebror kommer att smälla av när han får sin. Pyret kommer också att jubla men Lillebrors is the best!
 
Nu gäller det bara att slå in dem så att barnen inte luskar ut var gömstället är och öppnar kartongerna. Jag köpte fina juletiketter på Lagerhaus för en billig penning som kommer att passa fint till paketen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så fina!

Svar: Håller med, jättefina.
Jag

2015-11-09 @ 20:21:31
URL: http://nouw.com/nolongerironic
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina

Svar: Visst är de fina. Det finns även en mängd fina presentpåsar med julmotiv och liknande.
Jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0