Egentid

 
I vanliga fall brukar egentid betyda att åka till Willys och veckohandla men idag föll det sig så att jag faktiskt fick några timmar för mig själv här hemma. En kompis till Pyret har sovit här i natt och redan halv åtta i morse var det full fart.
 
 
Jag tog en promenad i regnet till Lidingö bröd och patisserie för att köpa nybakade baguetter till frukosten och sedan ringde en kompis till Lillebror och bjöd med honom till Leos lekland. När Pyret och maken sedan åkte iväg på friidrottsträning blev jag helt plötsligt helt själv.
 
 
Inte mig emot då det inte händer speciellt ofta. Jag tappade upp vatten i badet, tog fram Plaza interiör, cashewnötter och hemmagjord hallonsmoothie. Riktigt skönt sätt att börja söndagen på.

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Underbart med egentid ibland!

2015-11-29 @ 14:07:21
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0