1:a advent

 
Det blev en sen sängläggning vid 01.30 tiden i morse och jag tror att vi alla är lite möra idag. Till frukost blev det risgrynsgröt och amerikanska pannkakor vilket passar bra på 1:a advent.
 
 
Av gårdagens gäster fick vi ett jättefint fat med ljus och dekorationer från Lidingö GREENHOUSE och i morse kom jag på att det passar perkekt som en adventsljusstake. Jag har inte preppat den vi egentligen skulle ha i år och då passar denna perfekt. Nu kan jag stryka en till sak från min att göra listan.
 
Idag ska maken jobba, Pyret gå på kalas och Lillebror ska till en kompis för att leka. Jag får roa mig med att åka till Willys och handla och senare kommer svärmor över på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0