Strandväska

 
På lunchen igår var det strålade solsken men det är inte riktigt behagligt varm tycker jag. Det blåser mycket och pendlar vädermässigt från en dag till en annan.
 
För att få lite sommarfeeling tog jag en sväng till H&M Home och tittade på alla fina sommarsaker som de börjar ta fram. Det fanns många saker som skulle passa hemma hos mig men jag skärpte till mig och köpte "bara" en strandväska vilket jag saknade förra sommaren. En stor väska där jag kan slänga ner badkläder, handdukar och solskyddsfaktor och som dessutom går att tvätta i maskinen.
 
Den kommer att få hänga med på mycket kul i sommar.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fin header

Svar: Tack
Jag

2015-05-12 @ 08:46:15
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0