Nu är den här


Idag gick jag tidigare från jobbet för att åka till Uppsala och hämta hem vår nya bil. Vår förra var från 2003 och hade kassettdäck så ni kan tänka er att mitt huvud nästan snurrade runt av alla tekniska lösningar som finns på den nya bilen. 



Säljaren gick igenom de flesta men när jag väl skulle åka hem fick jag inte ens igång radion. Så typiskt mig. 

Finesserna i bilen är många och det går till och med att prata med den så utför den olika uppdrag. Det är inte klokt vad tekniken har gått framåt.

Vad blev det då för bil? Jo, en Ford S-max business och redan idag lastade vi in tre barn och tre vuxna och åkte på fotbollsträning. Fungerade hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0