Ingen mer Saab


Det är med lite sorg i hjärtat som jag inser att på fredag har vi ingen Saab i familjen längre. Då åker jag nämligen till bilfirman i Uppsala för att hämta upp vår nya bil.

Min pappa har kört Saab under många år och mina två sista bilar har varit av samma märke. Mycket bra bilar måste jag säga och väldigt sköna att sitta i. Att vi har haft sportsäten i skinn har nog gjort sitt till och det har varit extra kul med en riktigt kraftig turbomotor.

Nu blir det helt annat som gäller och här kommer det i framtiden att köras en riktig familjebil (lovar att visa bilder på fredag).

I somras när vi åkte till Jämtland såg det ut som på bilden ovan men förhoppningsvis kommer det att bli betydligt bättre med nya bilen. Fattar inte att vi klarade hela vägen upp med en så överfull bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0