Hjärntvättad


Jag verkar ha blivit fullständigt hjärntvättad, och det av mig själv. I alla år har jag i grund och botten varit en riktig latmask. Har alltid ätit för mycket snask och godsaker och struntat i träningen. Då jag aldrig gått upp ett gram extra i vikt har jag kunnat låta det pågå. 

På senare år har jag i och för sig börjat träna till och från (tack vare att min man fört in en sundare livsstil i mitt liv) men jag har hittat på ursäkter när jag inte orkat. 

Därför blev jag nästan chockad när jag tidigt i morse klev upp för att springa 6 km innan frukosten (jag som älskar att sova länge). Jag har helt enkelt börjat tycka om löpträningen och det tack vare träningsprogrammet inför tjejmilen som jag tränat inför under de senaste fyra veckorna. 

Visst är det riktigt jobbigt men oj så skönt det var att på förmiddagen idag sätta sig i bilen och köra några timmar upp till Sundsvall och känna att dagens träning redan är gjord. Dessutom känner jag mig riktigt nyttig.

På vägen hem från löprundan gick jag förbi Lidingö Patisserie för att köpa surdegsbaguetter som Pyret älskar.

Nu blir det snart fest här i Sundsvall.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-05-16 @ 17:19:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Madeleine

Känslan efter att man har tränat på morgonen är oslagbar, så härligt att starta dagen på det sättet :)

Madeleine

2015-05-17 @ 21:12:19
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0