Vårkänslor

 
 
Vilket underbart väder vi har. För min del är det som att vakna från en djup dvala och jag blir så mycket piggare när solen och värmen kommer. Under veckan har jag sprungit vid Norr Mälarstrand vid tre tillfällen och det är super att bunkra lite sol på lunchen. Jag lyssnar då även på dokumentärer via P3 dokumentär. Sist var det von Sydowska morden och nu lyssnar jag på Knytbymorden.
 
 
 
Idag gick jag och barnen en sväng till parken där vi byggde en koja. Pyret klättrade även upp i det högsta träd hon kunde hitta. Det är så mysigt att ha en park, lekplats och skog precis utanför porten. Nästa år är nog Pyret så stor att hon och kompisarna kan gå ut själva och leka en stund.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0