Påskpresenter

 
Igår tog jag en sväng till Tehuset Java här på ön för att köpa lite påskpresenter att ta med upp till Jämtland. De har så många fina och goda saker och jag kommer alltid hem med mer än vad jag har tänkt att köpa.
 
 
Den här gången köpte jag några extra påskpresenter till barnen som är för ömtåliga att ta med på planet och därför fick de premiärdricka saft ur dem redan igår. Det är glasburkar med lock och sugrör som kommer att bli toppen i sommar.
 
Maken fick också en present men som vanligt har jag noll koll och köpte en sak som vi redan har. Nåja, han får byta den i morgon till en sak som jag vet att han vill ha.
 
Nu är det packning som gäller och jag kan inte förstå hur jag ska hinna klart på jobbet i morgon så att vi kan ta flyget på onsdag. Vore trist att behöva jobba övertid dagen innan semester (måste packa mer i morgon och se till att allt kommer med) men tyvärr ser det inte så ljust ut att kunna gå hem i tid i morgon.
 
Nu är det helt klart sängläggning då jag verkligen är supertrött. Snart semester. Jippppiiiiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0