Leos lekland i Arninge

 
Igår åkte vi iväg till Leos Lekland i Arninge för att barnen blivit inbjudna på ett kalas som skulle hållas just där. Det är inte klokt så stort det är och det är verkligen en dröm som går i uppfyllelse för barnen när de kliver in genom dörren för första gången.
 
 
Maken och jag lämnade dem på kalaset och tog en sväng till XXL där vi köpte nya vårskor till Lillebror från Viking och sedan klarade vi av veckohandlingen på Willys.
 
 
När vi var tillbaka på leklandet gick jag och letade efter barnen och efter mycket om och men hittade jag dem båda två (inte så lätt då stället är enormt och det kryllar av barn). Jag kunde inte låta bli att testa och jag och Lillebror tog några turer i rutschkanorna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0