Mot högre höjder

 
Sorry att jag inte varit närvarande på bloggen under några dagar. Det är tyvärr så otroligt mycket som måste göras innan vi åker på semester i morgon och efter att har slitit ihjäl mig på jobbet varje dag och jobbat sent har jag stupat i säng på kvällarna. Dessutom blev det fel med bilhyran i München och vår bilnyckel till nya bilen vill inte fungera. SUCK!
 
Nu är det packning som gäller här hemma. Jag var förbi XXL på lunchen och köpte en 18 liters ryggsäck till Pyret, nya gummistövlar från Viking (kommer tydligen att regna en hel del i Österrike), ullstrumpor till vandrarkängorna och två vattenflaskor till barnen.
 
Det är så svårt att veta vad vi ska ta med oss då vädret ska gå från 29 grader ner till 13. Nåja, det kommer att bli bra hur som helst men ni får gärna hålla tummarna för att solen kommer att visa sig.
 
Jag lovar att uppdatera bloggen med fina bilder från omgivningen. Det är verkligen vansinnigt vackert i Alperna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0