Långängens Gård

 
Det blev en sen natt för andra dagen i rad. Maken väckte mig strax innan elva i morse och hade han inte gjort det skulle jag nog ha kunnat sova till sent på eftermiddagen. Då barnen sovit hos farmor passade vi på att åka till Långängens Gård för att äta frukost/lunch.
 
 
Det är just det som är så härligt med den här ön att bara man åker några minuter ut på ön hamnar man som i detta fall mitt ute på landet bland hästar och får. Det är så härligt att bara sitta i gårdens trädgård, lyssna på fåglarna, värma sig i solen och äta god mat.
 
 
 
Jag tog min favorit chevre chaud och maken tog en kycklingsallad med curry. En bättre start på dagen går det nästan inte att få.
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Så fint det ser ut.

Madeleine

2015-07-02 @ 20:23:41
URL: http://vitsvartochlime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0