Golfklubben

 
Vilket suveränt väder det var igår. Vi njöt verkligen till fullo men började dagen inomhus då jag och Lillebror gick på bio för att se Vem lurar Alfons och när vi var klara såg maken och Pyret Asterix - Gudarnas hemvist.
 
 
Sedan följde rensning av Lillebrors rum, städning av bilen, tvätta fönster och fotboll i parken. Lagom till middagen åkte vi iväg till Lidingö Golfklubb där vi satt i solen på terrassen och åt smarrig mat. Ett glas rosé skulle inte ha suttit helt fel men då vi hade bilen skippade vi det denna gång.
 
 
Efter maten gick vi ner till driving rangen för att slå lite bollar. Lillebror slog riktigt bra slag men tröttnade efter en stund och Pyret var superduktig. Jag har aldrig någonsin sett henne slå så fina slag och hon körde på till dess bollarna var slut. För min egen del måste jag ha vilat mig i form för de flesta slag jag gjorde var riktigt bra. Förra året spelade jag bara 13 hål vilket är en riktig katastrof men jag får inte riktigt tiden att räcka till.
 
 
Jag ska försöka få till några hål tillsammans med svärmor innan vi åker iväg på semester. Det är ju ljust ganska länge på kvällana så några hål ska vi kunna klarar av innan det blir mörkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0