Förtrollade skogen

 
För några helger sedan träffade jag en kompis som jag gick i samma klass som när jag var yngre. Hon har alltid varit fantastiskt duktig på att rita och måla och när hon var här berättade hon om målarböcker med fantastiska mönster som är gjorda för vuxna.
 
 
Då Pyret suger åt sig idéer och vill ha lite utmaningar gällande sin ritteknik gick jag in på Adlibris för att se vad de har gällande dessa typer av målarböcker. Då hittade jag boken "Förtrollade skogen" som är ritad av Johanna Basford. Boken är en skattjakt där det gäller att hitta en mängd olika djur och även nio symboler som sedan kommer att öppna porten till slottet. På vägen dit ska man leta sig fram genom en magisk värld och Pyret har redan börjat rita sig fram.
 
 
Jag köpte även målarboken "Kreativitet och mindfullness" som har lite lättare målningar att fylla i och nu tror jag att hon kommer att kunna sysselsätta sig några veckor framöver.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul o träffa gamla klasskompisar :)

2015-06-29 @ 23:13:13
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0