Renovering av lekstugan

 
 
Som ni vet sedan tidigare är det fokus på att lägga om ladugårdstaket som gäller i sommar. Själv tycker jag bättre om att ha små olika projekt istället för ett stort då jag snabbt tröttnar om det är samma sak som ska göras under en längre tid.
 
Någonting som jag ändå ska försöka få till under tiden vi är här är att piffa till lekstugan som har sett likadan ut sedan jag var liten. Lite Falu rödfärg på utsidan behövs och sedan måste det även fixas på insidan. Pyret vill måla allt rosa men lite mer fantasi än så tror jag allt att vi kan få till.
 
Ni måste i alla fall hålla med om att den ser lite sliten ut och att den är i behov av lite TLC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0