Hoppbollar

 
Det gäller att roa barnen på dagarna då jag och maken jobbar på taket. Min pappa och mamma har tagit hand om dem några dagar och det är extra roligt för barnen nu när mamma och pappa är hundvakter till två små bushundar där den ena är en valp.
 
 
Innan vi åkte från Stockholm var jag inne på TGR som ligger på Drottninggatan där de har så mycket roligt för en billig penning. Jag köpte varsin hoppboll som jag plockade fram igår och det tog ett litet tag för Lillebror att förstå hur han skulle hoppa då han har betydligt kortare ben än Pyret.
 
 
Jag kommer själv ihåg att jag hade en liknande som jag studsade omkring på när jag var liten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0