Framme i Jämtland

 
Efter frukosten på hotellet i Sundsvall tog jag över förarstolen och rattade bilen upp till Jämtland. Det är inte klokt vad nöjda vi är med nya bilen. Förra sommaren gick gamla bilen nästan på knäna av all packning och den kändes trång trots att den var en kombi. I nya bilen går det in hur mycket som helst och ändå finns det på något konstigt sätt ändå plats över till mer vilket behövdes då vi stannade på vägen och handlade mat så att vi klarar oss i några dagar.
 
 
Vädret har varit super under hela dagen och efter att vi packat upp åkte vi till mina föräldrar där vi blev bjudna på grillmiddag som vi satt och åt i solen på altanen. Lillebror passade även på att spela fotbollsmatch mot mig och maken. Senare i veckan ska vädret bli sämre så vi får njuta så länge vi kan.
 
I morgon ska vi göra i ordning på tomten då jag ska klippa gräset vilket borde ge runt 22 000 steg i hälsoappen på telefonen och vi ska även sätta upp gungorna, studsmattan och det stora fotbollsmålet. Det gäller att hålla barnen sysselsatta när vi ska klättra upp på ladugårdstaket för att börja lägga på nytt tak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0