Stickade tröjor från Massimo Dutti

 
När det är reatider finns det ett märke som jag alltid köper på mig någonting ifrån och det är Massimo Dutti. Jag gillar verkligen deras kvalité på båder kläder och skärp. Mina bästa läderskärp kommer därifrån och den här gången köpte jag som vanligt på mig några fler stickade tröjor. Mina favoriter är de extra tunna tröjorna som har silke i sig.
 
 
Jag beställde egentligen fyra stycken den här gången men en kommer jag att lämna tillbaka då den var lite väl bylsig i modellen. De som fick stanna kvar är en beige tunt stickad polo gjord av silke, bomull och cashmere samt en mörkblå stickad tröja med båtringning och knappar på axeln gjord av bomull plus en orange v-ringad stickad tröja med ett sprund längst nere vid ryggslutet gord av silke och bomull.
 
Jag tycker om polon så mycket att jag faktiskt precis beställde en blå och en svart på nätet. De är bra som basplagg även om jag har lovat mig själv att inte köpa något mer blått, svart och grått på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0