Premier

 
Jag tycker om att läsar tidningar lite då och då. De får gärna innehålla inredning eller mode och under det senaste året har jag prenumererat på Sköna Hem som jag verkligen tycker är en toppen tidning.
 
För ett tag sedan såg jag att Damernas hade ett riktigt bra erbjudande och jag var inte sen med att se till att den ska bli en av mina nya tidningar. Kan tyvärr inte säga att jag direkt älskade numret som jag fick hem men att betala 159 kr för sex nummer av tidningen samt fem fullsize produkter från Rituals är inte helt fel.
 
 
 
Då jag älskar inredning har jag också börjat prenumerera på Plaza Interiör och där fick jag en liten skruvdragare som premie. Det är verkligen toppen då vår gamla har gått sönder och jag kan inte sätta ihop nyköpta möbler om jag inte får ta hjälp av den här manicken. Konstigt nog har jag inte sett skymten av tidningen så det blir nog till att slå en signal till kundtjänst för att kolla läget.
 
Nu är det dags att gå och sova. Vi kommer nämligen att ha ett födelesdagsbarn här hemma i morgon som vill bli firad i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0