Mot ljusare tider

 
Jag vet inte vad det är med mig men jag har blivit som förbytt efter att vi har börjat gå mot ljusare tider. Det är lite som placebo antar jag för det räcker att läsa om att dagarna blir längre och jag mår genast mycket bättre. Ärligt talat tycker jag att hösten har varit riktigt jobbig.
 
 
Efter frukosten idag åkte Lillebror till en kompis och resten av oss åkte till Childhoodhallen här på ön för att åka skridskor. Pyret börjar bli riktigt duktig och skulle gärna åka lite varje dag om hon bara fick. Tyvärr har det varit en brand i cafeterian men det gjorde inte så mycket då vi hade med oss mackor, varm choklad och fruktsallad som vi åt sittandes på läktaren.
 
 
För min del blev det sedan en sväng till gymet där jag sprang 5 km och det var faktiskt riktigt skönt. Nu ska det blir ordning både gällande träningen och maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0