Härligt med fredag

 
Inte illa att jobba en dag och sedan vara ledig igen. Maken är hemma med barnen några dagar till och det känns inte helt kul att behöva gå och jobba men om en månad är det semester igen då vi ska iväg till Romme och åka skidor.
 
Ikväll har vi bara slappat och jag har tänt mina nya Enjoy Candle ljus modell större som jag köpt hos AgnesAmelia. Det är så skönt att veta att ingen olycka kan hända om vi skulle missa att blåsa ut dem eller om barnen kommer åt dem av misstag.
 
I morgon ska jag ägna lite tid åt mig själv då jag länge har försökt få tid på den lokala skönhetssalongen för att fixa ögonbrynen och fransarna och i morgon ska jag äntligen dit. Sedan ska jag passa på att gå till gymet då jag inte har tränat någonting sedan tunnelrun 22 nov. Mitt mål i år är att kunna springa 1,5 mil utan att efteråt lägga mig ner och dö och då är det hög till att sätta fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0