En dag hemma

 
Lillebror kom hem från sin sleepover igår och mådde illa. Sedan började han att kräkas men idag är han sitt vanliga glada jag. Trots att han nu är pigg som en mört låter vi både honom och Pyret vara hemma då regeln på dagis är att inga barn får gå tillbaka dit förrän det har gått 48 timmar från det att de senast har kräkts.
 
Tyvärr vaknade vi ganska tidigt idag då grannen håller på att renovera sitt badrum men vi låg kvar i sängen och tog oss inte upp förrän klockan började närma sig elva. Det blev en ordentlig frukost och sedan har jag satt ihop lådorna som ska vara under Lillebrors nya säng (eller rättare sagt Pyrets gamla).
 
 
På kvällen passade jag på att städa ut julen men i morgon är det jobb som vanligt och jag håller tummarna för att jag inte behöver jobba hela kvällen med tanke på att det då är fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0