Första semlan

 
Jag trodde att vi skulle klara vabruari bra men icke. I fredags fick jag hämta Lillebror på dagis då han blivit dålig (fick i helgen 40 graders feber) och nu har Pyret kräkts. 
 
Det är jag som har varit hemma första vab dagen och vi har mest tagit det lugnt. Lillebror och jag har spelat spel och Pyret har som vanligt ritat. Jag gjorde även fröknäcke som barnen har smaskat på under dagen. Nu känns Pyret ganska bra men det måste fortfarande gå 48 timmar innan hon får gå tillbaka till skolan.
 
Efter sängläggningen passade jag och maken på att smaka årets första semla. Jag håller även på att läsa bok nummer fyra i Denise Rudbergs serie om åklagarsekreteraren Marianne Jidhoff. Boken Mellan fyra ögon är väldigt lättläst men ändå bra och jag gillar verkligen hennes sätt att beskriva människorna och deras liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0