Ett bud från SF

 
För ett tag sedan skrev jag om Pyrets kalas som skulle hållas på bion men som inte alls blev så då SF strulade till det och glömde bort oss. Där stod vi 21 barn och vuxna ute i kylan och väntade på att någon skulle komma och öppna bion vilket de inte gjorde.
 
 
Nu har chefen från SF hört av sig och bett tusen gånger om ursäkt och erbjudit oss kompensation. Trots det är jag fortfarande arg då min dotters första kalas för sin skolklass gick åt fanders. Visst, vi såg till att alla barn snabbt kom hem till oss istället men det blev inte alls som önskat.
 
Kompensationen från SF var att antingen betala ett nytt kalas (nej tack) eller att ge oss en mängd fribiljetter vilket vi nappade på. Idag när jag var hemma med en sjuk Lillebror ringer telefonen och det är chefen som vill skicka över biljetter och lite godis. Det skulle komma ett bud med lite saker och hon undrade om jag var hemma.
 
Senare på eftermiddagen kom ett bud med en present som var mycket uppskattat av Pyret. Jag måste i alla fall säga att det var en snäll gest av SF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0