Så tråkigt

 
Jag känner mig lika trött och sliten som Furbacca ser ut att vara på bilden ovan. Bilen är tagen på Statoil där vi gick in för att ta en korv efter att vi åkt tåg från Östersund till Stockholm i lördags. Efter att ha skött sig exemplariskt på hela resan somnade han på Statoil och sov sedan ordentligt hela natten.
 
Idag har jag varit hos läkaren igen och blev skickat till sjukhuset för att göra en lungröntgen. Precis som läkaren anade har jag vatten i lungsäcken vilket förklarar varför jag har så otroligt ont när jag andas eller hostar. Det gör också att jag är väldigt anfådd och orkar knappt med någonting. Med tanke på det och att jag har svårt att röra på mig då det gör så ont har jag blivit sjukskriven till mitten av januari.
 
Jobbmässigt passar det väldigt dåligt men då jag varit sjuk i en månad nu måste jag fokusera på att ta det lugnt och bli frisk. Jag tar fem olika mediciner och känner mig som ett vandrande apotek men förhoppningsvis ska det göra susen.
 
Nu är det bara till att hålla tummarna för att jag ska få sova en hel natt i natt vilket inte har hänt på väldigt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0