Så kan det tydligen gå

 
Min nätta lilla förkylning blev tydligen någonting mycket mer än vad jag trodde. Efter att ha hosta ihjäl mig i över en vecka gick jag idag till läkaren och förväntade mig att jag skulle bli hemskickad med en hostmedecin. Där hade jag tyvärr helt fel.
 
Det visade sig att min andning inte var bra och jag fick i två omgångar inhalera luftrörsvidgande medicin från en tub ståendes på golvet. Det blev inte bra efterråt men tydligen bättre än innan. Förutom att ha problem med luftvägarna var det tydligen problem med bihålorna.
 
Nu måste jag vara hemma från jobbet för att vila och hoppas att allt går över och under tiden ska jag ta nässpray för bihålorna och jag ska också inhalera astmamedicin med sex puffar per dag. Nu får vi hoppas att det snart blir bättre.
 
Det är inte bara jag som har haft en jobbig dag idag. Lillebror kom hem från dagis med en gigantisk bula i pannan då han tydligen hade fått en dörr i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0