Dan före dan

 
När jag skulle gå och lägga mig igår såg jag att det hade börjat snöa. Stora tunga flingor singlade ner från himlen och i morse hade vi över en decimeter nysnö på marken. Hur mysigt som helst och efter frukost gick barnen och jag ut för att leka (mest barnen eftersom jag blir anfådd bara jag rör på mig nu när jag är sjuk).
 
 
 
 
Det blev snöänglar, pulkaåkande och allmänt bus i snön. Vi hängde också upp talgbollar i träden så att fåglarna kan få lite smask över jul.
 
 
Nu ska vi snart klä granen, äta älgstek med gelé till middag (Lillebrors favorit) och prova de olika godissorterna som vi gjorde igår kväll och på förmiddagen idag. I morgon är det tydligen årets bästa dag, i alla fall enligt Pyret.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0